Hyvästi hankalat asiakastilanteet!
Turku 18.4.2024

Paikka ja aika

Paikka Scandic Hamburger Börs, Turku
Aika to 18.4.2024 klo 17-20.

Ohjelma

  • Ruokailu 17-17.30.

  • 17.30 Koulutus alkaa

  • 17.30-17.45 Johdanto koulutukseen

    • Miksi haasteellisten asiakaspalvelutilanteiden laadukas hoitaminen on tärkeää?

  • 17.45-19.00 Hankalien asiakastilanteiden analysointi: Case-esimerkit, ratkaisuideat ja työkalut.

  • Lyhyt tauko

  • 19.00-19.45

    • Oman mielen johtaminen haastavissa tilanteissa

    • Miten ratkaisukeskeinen toimintatapa asiakaspalvelutilanteissa voi auttaa?

    • Miten palautua kuormittavista tilanteista?

  • 19.45-20.00 Yhteenveto koulutuksesta ja illan päätös.

Käytämme työskentelymenetelminä teoriaosioita, pari- ja ryhmätöitä sekä ryhmäkeskustelua. Pääset kuulemaan kollegoiden ajatuksia ja kokemuksia, ja viettämään mukavan illan oppimisen merkeissä ratkaisukeskeisen valmentajan ja apteekin arjen 15 vuoden kokemuksella tuntevan farmaseutin Johanna Hakamäen johdolla.

Hinta ja ilmoittautuminen

Hinta nousee portaittain ja koulutukseen on vain 16 paikkaa eli kannattaa toimia nopeasti! 🙂

Varaa paikkasi:
28.2.-31.3.2024: hinta 270 € + alv. 24 % / osallistuja.
1.4.-4.4.2024: hinta 370 € + alv. 24 % / osallistuja

Hinta sisältää ruokailun, koulutuksen ja materiaalit. Kaksi osallistujaa samasta apteekista: toinen osallistuja -30 % hinnasta.

  • Koulotukseen osallistumisen voi peruuttaa, kun peruutus tehdään 14 vrk ennen koulutusta. Jos peruutus tapahtuu alle 14 vrk valmennuksen alkamisesta laskutamme 50% osallistumismaksusta järjestely- ja tarjoilukustannusten kattamiseksi. Jos koulutusta ei peruuteta kirjallisesti tai puhelimessa ollenkaan, laskutamme 50% osallistumismaksusta järjestely- ja tarjoilukustannusten kattamiseksi.

  • Jos olet valmennuksen jälkeen sitä mieltä, ettei se vastannut lainkaan odotuksiasi tai auttanut sinua, emme veloita osallistumismaksua. Tule kertomaan tyytymättömyydestäsi paikan päällä koulutuksessa

    Takuu edellyttää osallistumista koko tapahtumaan alusta loppuun. Takuu ei ole voimassa koulutuksen päättymisen jälkeen.

Varaa paikkasi koulutukseen

Hyvästi hankalat asiakastilanteet 18.4.2024 Turussa, klo 17-20

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä valmentajaan:

Johanna Hakamäki
farmaseutti ja valmentaja
0504304990
johanna@somefarmaseutti.fi

Mitä asiakkaat kertovat?

Referenssejä mm. Itä-Suomen Yliopisto, Apteekkariliitto, MIF Oy, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Avainapteekit, Farmasian Oppimiskeskus, eri Apteekkariyhdistykset, Proviisoriyhdistys.

  • Vinkkejä ja ideoita omaan työhön

    “Oli kiva kuulla hyviä vinkkejä omaan työhön ja kouluttaja oli selvästi omalla alallaan, hänestä sai intoa lähteä myös itse yrittämään.”

  • Käytännönläheinen

    “Erityisesti pidin siitä miten käytännönläheisesti hän toi asioita esiin. Paljon esimerkkejä ja neuvoja ja omia kokemuksia aiheeseen.”

    “Käytännön vinkit ja tekemällä oppiminen. Hyvä kokonaisuus!”

  • Iloinen & innostava tunnelma

    “Hauska tunnelma”
    “Avulias, iloinen ja innostava kouluttaja”
    "Oli ihana katsoa pirteää esitystä. “
    “Kiitos iloisesta ja hyvänmielisestä koulutuksesta.”

    “Oli todella hyvä! Innostava ja täynnä tietoa. Kiitos Johannalle! Hän on todella inspiroiva kouluttaja.

  • Keskustelevat menetelmät

    “Tuntui mukavalta, että hän halusi olla mahdollisimman paljon dialogissa meidän opiskelijoiden kanssa eikä halunnut yksinpuhelua. Koin, että tämä seikka oli merkittävin seikka, että mieleeni jäi paljon yksityiskohtia.”