“Olemme monta kertaa yrittäneet aloittaa suunnitelmallisen markkinoinnin – mutta aina se kaatuu kiireeseen.”
Näin kertoi apteekkari Laura (nimi muutettu), kun hän pohti apteekkinsa markkinointia.
Lauran arki on tuttua monelle apteekkarille: Markkinointia tehdään silloin, kun siihen sattuu jäämään aikaa. Hyvät ideat jäävät toteuttamatta, koska ne tuntuvat liian työläiltä. Lopulta tulee toistettua sitä samaa vanhaa rutiinia, ja asiakkaat eivät huomaa kaikkea hyvää, mitä apteekki tarjoaa. “Meillä olisi niin paljon sanottavaa ja näytettävää asiakkaille – mutta mikään ei tunnu tulevan kunnolla esille”, Laura huokaisi.
Tilanne tuntuu turhauttavalta.
Apteekissa tehdään valtava määrä hyvää työtä, mutta se saattaa jäädä asiakkaiden silmiltä piiloon. Asiakkaat menevät helposti sinne apteekkiin, joka näkyy aktiivisemmin ja kertoo palveluistaan säännöllisesti.
“Emme tarvitse isoja visioita tai kalliita ideoita, joita ei voi oikeasti toteuttaa meidän apteekissa. Me tarvitsemme pieniä, toimivia ratkaisuja, jotka oikeasti sopivat arkeen”, Laura sanoi.
Tämä on huoli, jonka moni jakaa:
👉 Onko tämä meille relevanttia?
👉 Voimmeko oikeasti toteuttaa tämän meidän arjessamme?
👉 Emmekö vain hukkaa aikaa, jos tämä ei toimi meidän apteekissamme?
Miten kasvatat myyntiä pienillä ja edullisilla markkinointiteoilla? Webinaari on suunniteltu juuri tähän. Käyn webinaarissa läpi esimerkiksi:
Miten varmistat, että apteekin tiedot ovat esillä myös siellä missä asiakkaat liikkuvat?
Mitä asiakkaiden soitot ja palautteet kertovat siitä, mihin yksinkertaiseen asiaan markkinoinnissa kannattaisi keskittyä?
Miten yksi hyvin valittu täsmätarjous tietyssä paikassa voi olla tehokkaampi kuin useat pienet kampanjat?
Miksi nykyiset asiakkaat voivat olla paras markkinointikanavasi?
Mitä merkitystä markkinoinnin ajoituksella on, ja miten se voi sekä vähentää markkinoinnin kustannuksia että tuottaa enemmän tuloksia? (+ Vinkit miten voit tehdä tätä itse)
👉 Jos olet kaivannut selkeitä ideoita ja uutta energiaa markkinointiin, tämä webinaari on juuri sinua varten.
Webinaari sopii koko apteekin henkilökunnalle, erityisesti markkinoinnin ja kampanjoiden parissa työskenteleville.
Käytännön tiedot
🎥 Webinaari 25.9. klo 13–14 (sisältää tallenteen)
📅 Ilmoittaudu viimeistään 19.9.
💶 Hinta: 89 € + alv
Varaa paikkasi nyt – et halua missata tätä innostavaa ja käytännönläheistä webinaaria!
Kun klikkaat Varaa paikkasi-painiketta, ostos siirtyy ostoskoriin. Viimeistele ostos klikkaamalla ostoskoria sivun oikeassa ylälaidassa.
“Olemme monta kertaa yrittäneet aloittaa suunnitelmallisen markkinoinnin – mutta aina se kaatuu kiireeseen.”
Näin kertoi apteekkari Laura (nimi muutettu), kun hän pohti apteekkinsa markkinointia.
Lauran arki on tuttua monelle apteekkarille: Markkinointia tehdään silloin, kun siihen sattuu jäämään aikaa. Hyvät ideat jäävät toteuttamatta, koska ne tuntuvat liian työläiltä. Lopulta tulee toistettua sitä samaa vanhaa rutiinia, ja asiakkaat eivät huomaa kaikkea hyvää, mitä apteekki tarjoaa. “Meillä olisi niin paljon sanottavaa ja näytettävää asiakkaille – mutta mikään ei tunnu tulevan kunnolla esille”, Laura huokaisi.
Tilanne tuntuu turhauttavalta.
Apteekissa tehdään valtava määrä hyvää työtä, mutta se saattaa jäädä asiakkaiden silmiltä piiloon. Asiakkaat menevät helposti sinne apteekkiin, joka näkyy aktiivisemmin ja kertoo palveluistaan säännöllisesti.
“Emme tarvitse isoja visioita tai kalliita ideoita, joita ei voi oikeasti toteuttaa meidän apteekissa. Me tarvitsemme pieniä, toimivia ratkaisuja, jotka oikeasti sopivat arkeen”, Laura sanoi.
Tämä on huoli, jonka moni jakaa:
👉 Onko tämä meille relevanttia?
👉 Voimmeko oikeasti toteuttaa tämän meidän arjessamme?
👉 Emmekö vain hukkaa aikaa, jos tämä ei toimi meidän apteekissamme?
Miten kasvatat myyntiä pienillä ja edullisilla markkinointiteoilla? Webinaari on suunniteltu juuri tähän. Käyn webinaarissa läpi esimerkiksi:
Miten varmistat, että apteekin tiedot ovat esillä myös siellä missä asiakkaat liikkuvat?
Mitä asiakkaiden soitot ja palautteet kertovat siitä, mihin yksinkertaiseen asiaan markkinoinnissa kannattaisi keskittyä?
Miten yksi hyvin valittu täsmätarjous tietyssä paikassa voi olla tehokkaampi kuin useat pienet kampanjat?
Miksi nykyiset asiakkaat voivat olla paras markkinointikanavasi?
Mitä merkitystä markkinoinnin ajoituksella on, ja miten se voi sekä vähentää markkinoinnin kustannuksia että tuottaa enemmän tuloksia? (+ Vinkit miten voit tehdä tätä itse)
👉 Jos olet kaivannut selkeitä ideoita ja uutta energiaa markkinointiin, tämä webinaari on juuri sinua varten.
Webinaari sopii koko apteekin henkilökunnalle, erityisesti markkinoinnin ja kampanjoiden parissa työskenteleville.
Käytännön tiedot
🎥 Webinaari 25.9. klo 13–14 (sisältää tallenteen)
📅 Ilmoittaudu viimeistään 19.9.
💶 Hinta: 89 € + alv
Varaa paikkasi nyt – et halua missata tätä innostavaa ja käytännönläheistä webinaaria!
Kun klikkaat Varaa paikkasi-painiketta, ostos siirtyy ostoskoriin. Viimeistele ostos klikkaamalla ostoskoria sivun oikeassa ylälaidassa.