Miten kasvatat myyntiä pienillä ja edullisilla markkinointiteoilla? | Webinaari 25.9.2025 klo 13-14

89,00 €

“Olemme monta kertaa yrittäneet aloittaa suunnitelmallisen markkinoinnin – mutta aina se kaatuu kiireeseen.”
Näin kertoi apteekkari Laura (nimi muutettu), kun hän pohti apteekkinsa markkinointia.

Lauran arki on tuttua monelle apteekkarille: Markkinointia tehdään silloin, kun siihen sattuu jäämään aikaa. Hyvät ideat jäävät toteuttamatta, koska ne tuntuvat liian työläiltä. Lopulta tulee toistettua sitä samaa vanhaa rutiinia, ja asiakkaat eivät huomaa kaikkea hyvää, mitä apteekki tarjoaa. “Meillä olisi niin paljon sanottavaa ja näytettävää asiakkaille – mutta mikään ei tunnu tulevan kunnolla esille”, Laura huokaisi.

Tilanne tuntuu turhauttavalta.
Apteekissa tehdään valtava määrä hyvää työtä, mutta se saattaa jäädä asiakkaiden silmiltä piiloon. Asiakkaat menevät helposti sinne apteekkiin, joka näkyy aktiivisemmin ja kertoo palveluistaan säännöllisesti.

 “Emme tarvitse isoja visioita tai kalliita ideoita, joita ei voi oikeasti toteuttaa meidän apteekissa. Me tarvitsemme pieniä, toimivia ratkaisuja, jotka oikeasti sopivat arkeen”, Laura sanoi.

Tämä on huoli, jonka moni jakaa:
👉 Onko tämä meille relevanttia?
👉 Voimmeko oikeasti toteuttaa tämän meidän arjessamme?
👉 Emmekö vain hukkaa aikaa, jos tämä ei toimi meidän apteekissamme?

Miten kasvatat myyntiä pienillä ja edullisilla markkinointiteoilla? Webinaari on suunniteltu juuri tähän. Käyn webinaarissa läpi esimerkiksi:

  • Miten varmistat, että apteekin tiedot ovat esillä myös siellä missä asiakkaat liikkuvat?

  • Mitä asiakkaiden soitot ja palautteet kertovat siitä, mihin yksinkertaiseen asiaan markkinoinnissa kannattaisi keskittyä?

  • Miten yksi hyvin valittu täsmätarjous tietyssä paikassa voi olla tehokkaampi kuin useat pienet kampanjat?

  • Miksi nykyiset asiakkaat voivat olla paras markkinointikanavasi?

  • Mitä merkitystä markkinoinnin ajoituksella on, ja miten se voi sekä vähentää markkinoinnin kustannuksia että tuottaa enemmän tuloksia? (+ Vinkit miten voit tehdä tätä itse)

👉 Jos olet kaivannut selkeitä ideoita ja uutta energiaa markkinointiin, tämä webinaari on juuri sinua varten.

Webinaari sopii koko apteekin henkilökunnalle, erityisesti markkinoinnin ja kampanjoiden parissa työskenteleville.

Käytännön tiedot

🎥 Webinaari 25.9. klo 13–14 (sisältää tallenteen)
📅 Ilmoittaudu viimeistään 19.9.
💶 Hinta: 89 € + alv

Varaa paikkasi nyt – et halua missata tätä innostavaa ja käytännönläheistä webinaaria!

Kun klikkaat Varaa paikkasi-painiketta, ostos siirtyy ostoskoriin. Viimeistele ostos klikkaamalla ostoskoria sivun oikeassa ylälaidassa.

“Olemme monta kertaa yrittäneet aloittaa suunnitelmallisen markkinoinnin – mutta aina se kaatuu kiireeseen.”
Näin kertoi apteekkari Laura (nimi muutettu), kun hän pohti apteekkinsa markkinointia.

Lauran arki on tuttua monelle apteekkarille: Markkinointia tehdään silloin, kun siihen sattuu jäämään aikaa. Hyvät ideat jäävät toteuttamatta, koska ne tuntuvat liian työläiltä. Lopulta tulee toistettua sitä samaa vanhaa rutiinia, ja asiakkaat eivät huomaa kaikkea hyvää, mitä apteekki tarjoaa. “Meillä olisi niin paljon sanottavaa ja näytettävää asiakkaille – mutta mikään ei tunnu tulevan kunnolla esille”, Laura huokaisi.

Tilanne tuntuu turhauttavalta.
Apteekissa tehdään valtava määrä hyvää työtä, mutta se saattaa jäädä asiakkaiden silmiltä piiloon. Asiakkaat menevät helposti sinne apteekkiin, joka näkyy aktiivisemmin ja kertoo palveluistaan säännöllisesti.

 “Emme tarvitse isoja visioita tai kalliita ideoita, joita ei voi oikeasti toteuttaa meidän apteekissa. Me tarvitsemme pieniä, toimivia ratkaisuja, jotka oikeasti sopivat arkeen”, Laura sanoi.

Tämä on huoli, jonka moni jakaa:
👉 Onko tämä meille relevanttia?
👉 Voimmeko oikeasti toteuttaa tämän meidän arjessamme?
👉 Emmekö vain hukkaa aikaa, jos tämä ei toimi meidän apteekissamme?

Miten kasvatat myyntiä pienillä ja edullisilla markkinointiteoilla? Webinaari on suunniteltu juuri tähän. Käyn webinaarissa läpi esimerkiksi:

  • Miten varmistat, että apteekin tiedot ovat esillä myös siellä missä asiakkaat liikkuvat?

  • Mitä asiakkaiden soitot ja palautteet kertovat siitä, mihin yksinkertaiseen asiaan markkinoinnissa kannattaisi keskittyä?

  • Miten yksi hyvin valittu täsmätarjous tietyssä paikassa voi olla tehokkaampi kuin useat pienet kampanjat?

  • Miksi nykyiset asiakkaat voivat olla paras markkinointikanavasi?

  • Mitä merkitystä markkinoinnin ajoituksella on, ja miten se voi sekä vähentää markkinoinnin kustannuksia että tuottaa enemmän tuloksia? (+ Vinkit miten voit tehdä tätä itse)

👉 Jos olet kaivannut selkeitä ideoita ja uutta energiaa markkinointiin, tämä webinaari on juuri sinua varten.

Webinaari sopii koko apteekin henkilökunnalle, erityisesti markkinoinnin ja kampanjoiden parissa työskenteleville.

Käytännön tiedot

🎥 Webinaari 25.9. klo 13–14 (sisältää tallenteen)
📅 Ilmoittaudu viimeistään 19.9.
💶 Hinta: 89 € + alv

Varaa paikkasi nyt – et halua missata tätä innostavaa ja käytännönläheistä webinaaria!

Kun klikkaat Varaa paikkasi-painiketta, ostos siirtyy ostoskoriin. Viimeistele ostos klikkaamalla ostoskoria sivun oikeassa ylälaidassa.

Syksyn 2025 somepaketti apteekeille

Usein kysyttyä

  • Voit maksaa turvallisesti kortilla (Visa, Mastercard) ja useilla muilla maksutavoilla, kuten Google Paylla. Maksunvälityksestä vastaa Squarespace Payments. Maksu on SSL-suojattu.

    Oston jälkeen saat sähköpostiin tilausvahvistuksen, jossa on myös kirjanpitoon sopiva kuitti ostoksesta.

  • Kyllä, voit ilmoittautua webinaariin lähettämällä sähköpostia johanna@somefarmaseutti.fi

  • Kyllä riittää, yksi ilmoittautuminen riittää koko apteekille mukaan lukien sivuapteekit.

  • Webinaari järjestetään helposti Teamsin kautta.

    Saat tilausvahvistuksen oston jälkeen. Osallistumislinkki toimitetaan sähköposti lähellä tapahtumaa ilmoittamaasi sähköpostiin.

  • Webinaari järjestetään 25.9. klo 13-14. Saat liittymislinkin ennen webinaaria ilmoittamaasi sähköpostiin.

    Jos et pääse paikalle livenä, saat tallenteen webinaarin jälkeen sähköpostiisi.

  • Koska kyseessä on webinaari, ostoa ei voi perua maksun jälkeen. Jos et pääse mukaan livenä, saat tallenteen käyttöösi.

  • Ei hätää! Webinaarista tulee tallenne, joka lähetetään kaikille ilmoittautuneille.